مقام معظم رهبری مدظله العالی
پخش آثار

آیا سروش رفیعی لژیونر میشود

چهارشنبه 19 آبان 1395 | 0 دیدگاه

آیا سروش رفیعی لژیونر میشود

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی یکی از بزرگترین خط خورده های تیم ملی در اردوهای گذشته است. ستاره تراکتورسازی که دوران خدمت سربازی او در این تیم نیز به پایان رسیده و به زودی باید برای تعیین سرنوشت خود تصمیم گیری کند.


 


هافبک مهاجم طراح و خوش تکنیک حال حاضر تراکتورسازی برای رسیدن به ترکیب تیم ملی با مشکلی بزرگ رو به رو است. حضور علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی که در خارج از ایران حضور دارند در کنار وحید امیری و مهدی طارمی که در دو سال گذشته تبدیل به مهره های اصلی کی روش شده اند، دردسری بزرگ برای رسیدن به پیراهن تیم ملی است. شاید اگر مشکلات رفیعی در دوران خدمت سربازی نبود، او نیز اکنون جایگاهی مانند امیری و طارمی در تیم ملی داشت اما سرمربی تیم ملی نشان داده که به بازیکنانی که در سالهای گذشته در بیشتر اردوها حضور داشتند، توجه بیشتری دارد تا خط کشیدن روی نام رفیعی با این قانون برای کی روش کار دشواری نباشد.

 


سروش رفیعی با اتمام دوران خدمت سربازی خود در نیم فصل لیگ برتر باید تیم جدید خود را انتخاب کند. فرصتی که می تواند با تیزهوشی و انجام یک انتخاب صحیح او را در مسیر بازگشت به فهرست تیم ملی و حتی ترکیب اصلی قرار دهد. پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی سه تیمی هستند که تا به امروز در کنار فولاد خوزستان تمایل خود برای به خدمت گرفتن رفیعی را به صورت رسمی و غیر رسمی نشان داده اند. رفیعی البته با توجه به درخششی که داشته مطمئنا در نیم فصل پیشنهادهایی برای لژیونر شدن خواهد داشت؛ پیشنهادهایی که می توانند با توجه به علاقه کی روش به بازیکنان لژیونر در تعیین سرنوشت رفیعی و تیم ملی نقش پر رنگی داشته باشد.

 


رفیعی که شاید اگر مشکلات کارتهای پایان خدمت برای او پیش نیامده بود پیش از این مسافر لیگهای خارجی شده بود، با انتخاب گزینه ای به جز تیم های ایرانی در مسیر هموار حضور در تیم ملی قرار می گیرد اما این بازیکن باید در انتخاب خود برای خروج از فوتبال ایران دقت کافی داشته باشد. ادامه حضور در لیگ ایران برای رفیعی البته به معنای دور ماندن قطعی از تیم ملی نیست اما او به خوبی می داند که لژیونر شدن مسیر میانبر برای او باشد.

موضوع : ورزشی ، | 594 بازدید

پست های مرتبط

دیدگاه خود را ارسال کنید

comments
کد امنیتی رفرش
مطالب بر اساس
بازدید
جدید ترین
پیشنهادی
×